USD46,49
%0.02
EURO53,14
%-0.04
EURO/USD1,14
%-0.06
BIST14.729,65
%0
Petrol77,32
%-0.26
GR. ALTIN6.183,33
%-1.26
BTC0,000000
%0
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
  1. Haberler
  2. Dünya
  3. İran Cumhurbaşkanıyla Keir Starmer’den Ortadoğu Görüşmesi ve Çağrı

İran Cumhurbaşkanıyla Keir Starmer’den Ortadoğu Görüşmesi ve Çağrı

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

İngiltere Başbakanı Keir Starmer, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile telefonda görüşerek Ortadoğu’daki durum hakkında derin endişelerini dile getirdi. Görüşmede, bölgedeki gerilimler ele alındı ve Starmer, taraflara savaştan kaçınmaları çağrısında bulundu. İngiltere Başbakanı, herkesin çıkarına olmayan savaşın sonuçlarını vurguladı ve İran’ın istikrarsızlaştırıcı eylemlerinden vazgeçmesi durumunda yapıcı bir diyaloğa açık olduklarını belirtti. Starmer ayrıca İran’a, İsrail’e karşı saldırmaktan kaçınma çağrısında bulundu.

Keir Starmer, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile gerçekleştirdiği telefon görüşmesinde Ortadoğu’daki gelişmeleri ele aldı. Starmer, bölgedeki artan gerilimlerden kaygı duyduklarını ve bu durumun çözümü için taraflara sorumlu davranma çağrısında bulundu. İngiltere Başbakanı, İran ile yapıcı bir diyaloğa açık olduklarını ancak istikrarsızlaştırıcı eylemlerin sonlandırılması gerektiğini ifade etti. Ayrıca, Starmer, İran’ı, İsrail’e karşı düşmanca adımlardan kaçınmaya çağırdı.

Görüşmede, Başbakan Keir Starmer’ın İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan’a yaptığı çağrılar ön plana çıktı. Starmer, tüm taraflara barışçıl bir çözüm bulmaları gerektiğini vurgularken, savaşın hiçbir taraf için faydalı olmadığını belirtti. İngiltere Başbakanı, bölgedeki gerilimin derin endişeler yarattığını ve bu durumun çözümü için yapıcı adımlar atılması gerektiğini ifade etti. Ayrıca, Starmer, İran’dan İsrail’e karşı düşmanca adımlardan kaçınma çağrısında bulundu.

Keir Starmer ve Mesud Pezeşkiyan arasındaki telefon görüşmesinde Ortadoğu’daki siyasi gerginliklere dair önemli konular ele alındı. Starmer’ın İran’a yaptığı “İsrail’e saldırmaktan kaçının” çağrısı dikkat çekerken, bölgedeki istikrarsızlığın çözümü için yapıcı bir diyaloğa ihtiyaç olduğu vurgulandı. İngiltere Başbakanı, taraflara karşılıklı saygı ve uzlaşı içinde hareket etmeleri gerektiğini ifade ederken, bölgede barış ve istikrarın sağlanması için ortak çaba gerektiğini belirtti. Starmer, İran tarafından yapılan istikrarsızlaştırıcı eylemlere son verilmesi halinde, ilişkilerin gelişebileceğini söyledi.

İran Cumhurbaşkanıyla Keir Starmer’den Ortadoğu Görüşmesi ve Çağrı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Gazetemize Abone Olabilirsiniz.

Yeni haberlerden anında haberdar olmak için e-posta aboneliğini hemen başlat.

KAI ile Sohbet Et

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.