USD46,50
%0.05
EURO52,78
%-0.29
EURO/USD1,13
%-0.33
BIST14.397,89
%-0.97
Petrol75,78
%-1.33
GR. ALTIN6.075,75
%-1.1
BTC0,000000
%0
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
  1. Haberler
  2. Dünya
  3. Gazze’de Sağlık Bakanlığı, Yerinden Edilmiş Filistinlilere Hastaneleri Boşaltma Çağrısı Yaptı

Gazze’de Sağlık Bakanlığı, Yerinden Edilmiş Filistinlilere Hastaneleri Boşaltma Çağrısı Yaptı

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Gazze’deki Sağlık Bakanlığı, hastalıkların yayılmasını önlemek ve hastalara yer açılması için yerinden edilmiş Filistinlilere hastaneleri boşaltma çağrısında bulundu. Gazze Şeridi’nde İsrail’in ablukası altında olan birçok hastane, yaşanan saldırılar ve baskınlar nedeniyle hizmet dışı kalmış ve dolayısıyla hastanelerin kapasitesi dolmuş durumda. Gazze’deki Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, İsrail güçlerinin sürekli hastaneleri hedef alması sağlık sistemini çökme noktasına getirmiş durumda. Yerinden edilmiş Filistinlilerin hastane bölümlerini ve yatakları doldurması, sağlık hizmeti verilecek alan kalmamasına ve hastalıkların yayılmasına neden olmaktadır. Bu durumun hastalar ve yaralılar için şartları zorlaştırdığına ve sağlık personelinin hayat kurtarıcı hizmetleri sunmasını engellediğine vurgu yapılmaktadır. Sağlık Bakanlığı, hastaneleri boşaltarak sadece hasta ve yaralılara hizmet verilmesini sağlamak için çağrıda bulunmuştur.

Son haftalarda sürekli saldırılara maruz kalan Gazze Şeridi’nin en büyük sağlık merkezi olan Şifa Hastanesi, İsrail güçlerinin 2 hafta süren kuşatmasından sonra hizmet dışı kaldı. İsrail’in saldırıları sonucunda hastanede büyük hasar oluştuğu belirtilmiş ve hastane artık hastalara hizmet veremez durumda. Bu durumda hastaların başka sağlık merkezlerine sevk edilmesi veya hastanelerin boşaltılması kaçınılmaz hale gelmiştir. Gazze’deki sağlık sisteminin giderek kötüleştiği ve hastalıkların yayılmasının önlenmesi için acil önlemler alınması gerektiği vurgulanmaktadır. Gazze’deki Sağlık Bakanlığı, sağlık personelinin hayati hizmetleri sunabilmesi için hastaneleri boşaltma çağrısında bulunarak, yerinden edilmiş Filistinlilerin hastane alanlarını boşaltmalarını istemiştir. Bu sayede hastalara daha iyi hizmet sunulabileceği ve hastalıkların yayılmasının önüne geçilebileceği düşünülmektedir.

Gazze’de Sağlık Bakanlığı, Yerinden Edilmiş Filistinlilere Hastaneleri Boşaltma Çağrısı Yaptı
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Gazetemize Abone Olabilirsiniz.

Yeni haberlerden anında haberdar olmak için e-posta aboneliğini hemen başlat.

KAI ile Sohbet Et

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.