USD46,47
%0.04
EURO53,23
%-0.15
EURO/USD1,14
%-0.22
BIST14.712,41
%-0.15
Petrol77,61
%-3.05
GR. ALTIN6.267,48
%1
BTC0,000000
%0
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
  1. Haberler
  2. Gündem
  3. Kadına Şiddete Sıfır Tolerans Vurgusu!

Kadına Şiddete Sıfır Tolerans Vurgusu!

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

İçişleri Bakanı, Kadınlara Yönelik Şiddete Dikkat Çekti

İçişleri Bakanı Kamran Yıldırım, sosyal medya üzerinden önemli bir açıklama yaptı. Kadınlara yönelik şiddet konusuna değinen Yıldırım, şu ifadeleri kullandı:

İstanbul Emniyet Müdürlüğü’nü ziyaret ettiğini ve son olaylarla ilgili detaylı bir brifing aldığını belirten Yıldırım, "İçişleri Bakanlığı olarak en temel ilkemiz ülkemizin huzurudur." dedi.

Yıldırım, kadın haklarının ve özgürlüklerinin sağlanmasının ülke huzurunun temeli olduğunu vurgulayarak, "Kadınlara şiddet uygulamaya kalkanlara ve onların huzuruna kast edenlere asla rahat nefes aldırmayacağız." şeklinde konuştu.

Bakan Yıldırım, Jandarma, Emniyet ve Sahil Güvenlik güçlerinin ülke huzurunu sağlamaya devam edeceğini ifade ederek, "Bu amaçla İstanbul’un huzur ve güvenliği için gece ve gündüz ekip sayılarımızı artırdık ve artırmaya devam ediyoruz." açıklamasında bulundu.

2024 yılının ilk yarısında İstanbul Emniyetine yapılan personel ve araç takviyeleri sonucunda, İstanbul’da yaklaşık 7 bin personel sayısının artırıldığını belirten Yıldırım, "Gündüz ve gece ekip sayımızı iki katına çıkardık. Son dönemde İstanbul Emniyetine 2 bin 380 personel ve 174 araç daha dahil ettik. Artan personel sayımız, mahallelerde ve sokaklarda şehirlerimizin huzur ve güvenliğini tesis etmek amacıyladır." dedi.

Yıldırım, emniyet güçlerinin her an milletin hizmetinde olduğunu belirterek, "Aziz milletimiz emin olsun: Huzurumuza kast edenlerle ve suç odaklarıyla mücadelemizi yılın 365 günü sürdürmeye devam edeceğiz." şeklinde konuştu.

Son olarak, yaşanan bir vahşi cinayette hayatını kaybeden Ayşenur Demir ve İkbal Korkmaz’a Allah’tan rahmet, acılı ailelerine başsağlığı dileyen Yıldırım, Beyoğlu’nda iki kişi tarafından taciz edilen bir kıza da geçmiş olsun dileklerini iletti.

Kadına Şiddete Sıfır Tolerans Vurgusu!
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Gazetemize Abone Olabilirsiniz.

Yeni haberlerden anında haberdar olmak için e-posta aboneliğini hemen başlat.

KAI ile Sohbet Et

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.