USD46,66
%0.12
EURO53,15
%0.09
EURO/USD1,14
%0.12
BIST14.274,02
%0.1
Petrol72,60
%-3.84
GR. ALTIN6.130,13
%1.67
BTC0,000000
%0
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Lefkoşa
Gazimağusa
Girne
Güzelyurt
İskele
Pristina
  1. Haberler
  2. Spor
  3. Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, İsmail Kartal’a “Bu sezon hiçbir yerle sözleşme imzalama” dedi!

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, İsmail Kartal’a “Bu sezon hiçbir yerle sözleşme imzalama” dedi!

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Fenerbahçe’nin başkanı Ali Koç’un, eski teknik direktörü İsmail Kartal’a, bu sezon hiçbir kulüple sözleşme imzalamamasını söylediği ortaya çıktı. Takımın sahasında Galatasaray’a karşı aldığı 3-1’lik mağlubiyetin ardından yaşananlar, Jose Mourinho’nun geleceği konusunda spekülasyonlara neden oldu. Ali Koç’un, İsmail Kartal’a yaptığı uyarının ardından taraftarlar, Kartal’ın tekrar göreve gelmesini talep etti. Ancak, Jose Mourinho’nun istifa düşüncesinin olmadığı ve hedeflerine odaklandığı belirtiliyor.

İsmail Kartal, Fenerbahçe’nin teknik direktörlüğünü 2014-2015 sezonunda üstlendi ve son olarak 2021-2022 sezonunda takımı yönetti. Kartal’ın 3 farklı dönemde toplam 124 maçta görev alırken, 87 galibiyet, 21 beraberlik ve 16 mağlubiyet elde ettiği biliniyor. En başarılı dönemini 2023-2024 sezonunda yaşayan Kartal, takımı ligde oynadığı 10 maçta 10 galibiyetle rekor kırdı. Aynı sezon içerisinde 57 karşılaşmada 45 galibiyet elde eden Kartal, Fenerbahçe’nin en başarılı performanslarından birini sergiledi.

Fenerbahçe, Kartal yönetiminde 2023-2024 sezonunda dış sahada Süper Lig tarihinin en fazla galibiyet ve puan topladığı sezonunu yaşadı. 19 deplasman maçından 16 galibiyet çıkaran sarı-lacivertli ekip, aynı zamanda 12 maçta kalesini gole kapatarak başarılı bir performans sergiledi. Galatasaray ve Beşiktaş ile oynanan 4 karşılaşmada yenilgi yüzü görmeyen Fenerbahçe, 3 galibiyet ve 1 beraberlik alarak 10 puan topladı.

Ali Koç’un uyarısının ardından yaşanan gelişmeler, Fenerbahçe’nin geleceği konusunda belirsizlik yaratırken, takımın eski teknik direktörü İsmail Kartal’ın tekrar göreve gelme ihtimali üzerine taraftarlar da beklentilerini dile getirdi. Jose Mourinho’nun istifa gibi bir düşüncesi olmadığı ve hedeflerine odaklandığı bilgisi de gelen haberler arasında. Sonuç olarak, Fenerbahçe’nin bu sezon ve gelecek dönemdeki teknik direktör tercihleri ve performansı, kulübün taraftarları tarafından merakla bekleniyor.

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, İsmail Kartal’a “Bu sezon hiçbir yerle sözleşme imzalama” dedi!
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Gazetemize Abone Olabilirsiniz.

Yeni haberlerden anında haberdar olmak için e-posta aboneliğini hemen başlat.

KAI ile Sohbet Et

KAI ile Haber Hakkında Sohbet

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.